ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ: Συνάντηση του Μεταποιητικού Τμήματος με την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας

Για τα προβλήματα των ΒΙΠΕ και του ΒΙΟΠΑ

162
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Ζητήματα τεχνικά, με έμφαση στις οδικές ανάγκες των Α’ και Β’ Βιομηχανικών Περιοχών συζήτησαν οι εκπρόσωποι του Μεταποιητικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και του Φορέα Διαχείρισης της Α’ ΒΙΠΕ, με την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη στο γραφείο της Αντιπεριφερειάρχη, παρουσία του Προέδρου του Μεταποιητικού Τμήματος κ. Μιχάλη Σπανού, του μέλος του Τμήματος και Προέδρου της Εταιρείας Ανάπτυξης του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Βασίλη Καραλή και του εκπροσώπου του Φορέα κ. Αριστομένη Εφραιμίδη, ενώ παρών ήταν και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Ανάπτυξης της Π.Ε Μαγνησίας κ. Νίκος Πουρνάρας.

Οι εκπρόσωποι του Μεταποιητικού Τμήματος και του Φορέα Διαχείρισης, ανέπτυξαν στην κ. Κολυνδρίνη τα ζητήματα που απασχολούν τους επιχειρηματίες της Α’ ΒΙΠΕ, ζητώντας από την Αντιπεριφερειάρχη να δοθεί προτεραιότητα στην Α’ και Β’ ΒΙΠΕ και στον ΒΙΟΠΑ, με το σκεπτικό ότι η σωστή λειτουργία των Βιομηχανικών Περιοχών θα βοηθήσει και τις μικρές επιχειρήσεις που σχετίζονται με τις μεγάλες βιομηχανίες. Η καθαριότητα, η φύλαξη, ο φωτισμός, η αποχέτευση, αλλά και τα υψηλά τέλη που καλούνται να πληρώσουν οι επιχειρήσεις, είναι τα βασικότερα από τα προβλήματα, όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Μεταποιητικού, κ. Μιχ. Σπανός.

Ανάλογη ήταν και η θέση του εκπροσώπου του Φορέα Διαχείρισης, ο οποίος σημείωσε πως η Α’ ΒΙΠΕ καταβάλλει για τέλη 400.000 ευρώ σε ετήσια βάση, όμως η ανταπόκριση των αρμοδίων υπηρεσιών δεν είναι ικανοποιητική. Ο κ. Εφραιμίδης παραδέχτηκε ότι αυτή την στιγμή η Α’ ΒΙΠΕ βρίσκεται σε ύφεση, ωστόσο, όπως είπε χαρακτηριστικά, κάποια στιγμή η κατάσταση θα αλλάξει και γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει ετοιμότητα και η βιομηχανική περιοχή να βρίσκεται σε ένα καλό επίπεδο.

Εξίσου, σπουδαίο, ωστόσο, για τους επιχειρηματίες θέμα, είναι η κατάσταση του οδικού δικτύου μπροστά από τις ΒΙΠΕ, το οποίο παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα. Το τμήμα στην οδό Λαρίσης, από τη διασταύρωση Διμηνίου μέχρι το Βελεστίνο, ο κόμβος Βερτζίνη,ο δρόμος μπροστά στο Νέο Κοιμητήριο, ο ισόπεδος κόμβος στον ΧΥΤΑ, ο κόμβος του Σέσκλου, είναι ορισμένα μόνο από τα σημεία που χρήζουν άμεσης βελτίωσης, όπως επεσήμαναν οι κ.κ. Σπανός και Καραλής, υπογραμμίζοντας τόσο τα πολλά τροχαία που έχουν κατά καιρούς γίνει εκεί όσο και άλλα ζητήματα που προκύπτουν, όπως η συγκέντρωση υδάτων και οι κακοτεχνίες στο οδόστρωμα. Οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου, ζήτησαν από την Αντιπεριφερειάρχη να προχωρήσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας στις αναγκαίες παρεμβάσεις προκειμένου να εξαλειφθούν τα προβλήματα, ενώ ο κ. Βασ. Καραλής έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών να γίνουν παράπλευροι δρόμοι στην περιοχή της ΒΙΠΕ, εναντίον της οποίας, όμως έχουν προσφύγει οι επιχειρηματίες.

Ειδικά το αίτημα αυτό, βρήκε άμεση ανταπόκριση από την κ. Κολυνδρίνη, η οποία τόνισε πως η Π.Ε Μαγνησίας θα σταθεί στο πλευρό των επιχειρήσεων, εφ’ όσον καταθέσουν στο ΥΠΟΜΕΔΙ το σχετικό αίτημα αναστολής της απόφασης.

Σχετικά με τα προβλήματα του οδικού δικτύου που ανέφεραν οι εκπρόσωπο του Μεταποιητικού Τμήματος, η Αντιπεριφερειάρχης είπε πως απαιτούνται επισταμένες μελέτες για την αποκατάστασή τους, ενώ για την συγκέντρωση υδάτων σε συγκεκριμένα σημεία απάντησα πως βρίσκεται εν εξελίξει η κατασκευή αποστραγγιστικού αποχετευτικού αύλακα στο πλαίσιο της εργολαβίας – «σκούπα» του Περιφερειακού. Η ίδια συμπλήρωσε, επιπλέον, πως έχει καταθέσει στην υφυπουργό Οικονομικών τα τεχνικά δελτία σημαντικών κατασκευαστικών έργων για την επιδιόρθωση συγκεκριμένων οδικών τμημάτων και περιμένει την έγκρισή τους.

Για τα προβλήματα, εξάλλου, των Βιομηχανικών Περιοχών, η Αντιπεριφερειάρχης δήλωσε γνώστης όλων όσων συμβαίνουν εκεί, σημείωσε πως το κλείσιμο των βιομηχανικών είναι θέμα της κεντρικής πολιτικής διοίκησης και πρόσθεσε ότι η τρέχουσα πολιτική κατάσταση δεν ευνοεί την επιχειρηματικότητα. Ωστόσο, κατέληξε, η Π.Ε. Μαγνησίας φροντίζει να κρατά τις σχετικές ισορροπίες μεταξύ των βιομηχανιών και της Διεύθυνσης Ανάπτυξης, ώστε να μην λειτουργεί τιμωρητικά σε όσες παρατυπίες ανακαλύπτονται, αλλά και να μην χαρίζεται σε βάρος κάποιων άλλων που λειτουργούν με βάση τον υγιή ανταγωνισμό και τους νόμους.

Απάντηση