Η Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία, δίπλα στους επαγγελματίες του Τουρισμού

0
255

Ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα διοργάνωσε στο Βόλο η Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία, αποκλειστικά για τους επαγγελματίες τουρισμού της περιοχής, με τη συμμετοχή περισσότερων από 120 τοπικών τουριστικών επιχειρηματιών και φορέων. Σημαντικοί εισηγητές της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας αποκάλυψαν στους επαγγελματίες του τουρισμού, επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στην αξιοποίηση της δυναμικής των social media και του ψηφιακού marketing πωλήσεων για την προσέλκυση πελατών και την αποτελεσματικότερη προώθηση των επιχειρήσεών τους.

 Η ημερίδα «Thessaly Loading Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις» εντάσσεται στο  Πρόγραμμα Εκπαίδευσης της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, του ΣΕΤΕ και την CocaColaΤρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Πρόκειται για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων ανάδειξης της Θεσσαλίας ως τουριστικό προορισμό και την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας της περιοχής.

  1. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός

 

  1. Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης από την Coca-Cola Τρία Έψιλον, με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό και την κ. Ιωάννα Δρέττα από την Marketing Greece.

 

  1. Η Ημερίδα «Thessaly Loading Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις» πραγματοποιήθηκε στο Βόλο με τη συμμετοχή 120 επιχειρηματιών του κλάδου από όλη τη Θεσσαλία.

 

  1. Γενικό πλάνο από την πραγματοποίηση της Ημερίδας

 

  1. 5. Η κ. Αnna Rufo,CEE Display Sales τουTripAdvisor, μίλησε στην Ημερίδα στους επιχειρηματίες του κλάδου, για τη χρησιμότητα του Tripadvisor ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here