Πληθαίνουν οι διαμαρτυρίες των ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ, για την ανανέωση των βιβλιαρίων υγείας τους, καθώς εξαιτίας των μέτρων προστασίας κατά του Covid-19 όλες οι υπηρεσίες λειτουργούν μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο κλείνεται ηλεκτρονικά.
Όπως αναφέρουν οι καταγγελλόμενοι, πάνω από μία εβδομάδα προσπαθούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο ή μέσω e-mail με τους υπαλλήλους, αλλά κανείς δεν ανταποκρίνεται.
Σε απόγνωση βρίσκονται λοιπόν, πολλοί πολίτες, οι οποίοι «χάθηκαν» στην εποχή της τηλεργασίας…