Μαθητές έφτιαξαν τον δικό τους σεισμογράφο

0
440

Η Ελληνογερμανική Αγωγή σε συνεργασία με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών διοργάνωσαν τον εκπαιδευτικό διαγωνισμό «Φτιάξε το δικό σου σεισμογράφο» για μαθητές γυμνασίου/λυκείου. Ομάδες μαθητών σε συνεργασία με τους καθηγητές τους κατασκεύασαν έναν αυτοσχέδιο σεισμογράφο και να καταγράψουν την όλη διαδικασία σε μία παρουσίαση συνοδευόμενη από φωτογραφικό ή άλλο οπτικοακουστικό υλικό.Οι σχολικές ομάδες υπέβαλαν τις εργασίες τους προς αξιολόγηση από ομάδα επιστημόνων και εκπαιδευτικών μέχρι την 15η Απριλίου 2017.

 Η αξιολόγηση των εργασιών έγινε από επιστημονική επιτροπή με κριτήρια όπως:

Ποιότητα, Επιστημονική Ορθότητα, Παροχή πολλαπλών μέσων αναπαράστασης, Ανάπτυξη δεξιοτήτων, Άτομα ευαίσθητα κοινωνικά ομάδων, Αντίληψη πολιτικής προστασίας

Έπειτα από τη διαδικασία της κρίσης, επιλέχθηκαν οι δέκα (10) καλύτερες εργασίες και οι σχολικές ομάδες θα βραβευθούν σε εκδήλωση που θα γίνει στο Γεωδυναμικό Ινστιτούτο στις 5 Μαΐου 2017Τα κόστη μετακίνησης και διαμονής των ομάδων καλύπτονται από τα ευρωπαϊκά προγράμματα «Schools Study Earthquakes» και «Ark of Inquiry».

Στον εκπαιδευτικό διαγωνισμό «Φτιάξε το δικό σου σεισμογράφο» συνολικά έλαβαν μέρος 25 σχολικές ομάδες με τη συμμετοχή 147 μαθητών/μαθητριών και 39 εκπαιδευτικών από γυμνάσια και λύκεια όλης της χώρας. Η οργανωτική επιτροπή συγχαίρει όλες τις συμμετέχουσες ομάδες για την ποιότητα των εργασιών τους. Στην εκδήλωση προσκαλούνται να παραστούν προς βράβευση των εργασιών τους και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που διεξήγαγαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού και οι εκπαιδευτικοί από την Εκπαιδευτική Ομάδα Τάλως του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Μαΐου 2017, και ώρα 10:00 π.μ., στο χώρο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Λόφος Νυμφών, Θησείο.

Την εκπαιδευτική ομάδα απαρτίζουν οι:

Γεώργιος Πρώιας, Σπύρος Κούριας, Απόστολος Ξενάκης, Γιώργος Ζαμπέτογλου. Επίσης συμμετείχε συμβουλευτικά ο κ. Ιωάννης Τσατσαράγκος.

Την ομάδα μαθητών απαρτίζουν οι:

1

 

 

 

 

 

ert.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here