7.6 C
New York
Παρασκευή 19-04-2024
spot_img

Πολυτεχνείο Κρήτης: Καταγγελία για καθηγητή που «έκοψε» φοιτητές, γιατί δεν είχαν… εκτυπωτή!

Έτσι ωραία ξεκινάει η εξεταστική και έχουμε κάθε λόγο να ανησυχούμε για το τι θα τραβήξουμε πάλι μέχρι το τέλος της. 

Ο εξ αποστάσεως τρόπος έχει αποδείξει ότι μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα, στα οποία συνήθως βάζουν το χεράκι τους οι καθηγητές κάνοντάς τα ακόμη πιο δύσκολα, όπως στην προκειμένη. Γενικότερα, για να διεξαχθεί όσο γίνεται πιο ομαλά η διαδικτυακή εξέταση πρέπει και οι δύο πλευρές να συνεργαστούν (καθηγητές και φοιτητές) και σε καμία περίπτωση να μη βάζουν λάδι στη φωτιά και να βρίσκουν την ευκαιρία να βγάλουν τα… καπρίτσια τους.

Δυστυχώς τέτοια φαινόμενα είναι αρκετά συχνά, είτε από την πλευρά φοιτητών είτε καθηγητών, με τη Σχολή Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης να εμφανίζει άλλο ένα (μέχρι το τέλος, φυσικά, θα έχουμε διαβάσει πολλά αντίστοιχα) και να δίνει αρνητική χροιά στην εξεταστική προτού καλά-καλά ξεκινήσει. 

Συγκεκριμένα, η Πανσπουδαστική Κ.Σ καταγγέλει την απόφαση του καθηγητή Γεωλογίας, κ. Μανούτσογλου, να μη δεχτεί φοιτητές στην εξέταση του μαθήματός του που δε διέθεταν… εκτυπωτή, με αποτέλεσμα ορισμένοι να μείνουν εκτός και να κοπούν εξαιτίας μιας παράλογης απαίτησης.

Διότι όπως είναι λογικό, δεν είχαν όλοι στην κατοχή τους έναν, ενώ λόγω και των καιρών που διανύουμε, δεν είχαν και τη δυνατότητα να αγοράσουν. Ωστόσο, σύμφωνα με τους φοιτητές, αυτό δε φαίνεται να συγκίνησε ιδιαίτερα τον καθηγητή, ο οποίος έκανε πράξη την απειλή του και απέκλεισε από τη διαδικασία της εξέτασης όσους δεν υπάκουσαν… στις διαταγές του. 

Σαν απάντηση ωστόσο, ο ίδιος έρχεται να ξεκαθαρίσει στο Cretalive.gr πως δε ζήτησε από κανέναν να αγοράσει εκτυπωτή, αλλά να έχει μια εκτυπωμένη κόλλα χαρτί, καθώς το απαιτούσαν οι ανάγκες της εξέτασης. Συγκεκριμένα, εξήγησε πως χρειαζόταν ένας γεωλογικός χάρτης ώστε να χαραχτεί στο χαρτί μία γεωλογική τομή, τον οποίον μπορούσαν να αποκτήσουν οι φοιτητές είτε πηγαίνοντας σε ένα βιβλιοπωλείο είτε σε κάποιον φίλο/συμφοιτητή τους που διέθετε εκτυπωτή. 

Όπως σημείωσε ακόμα, στη διαδικασία συμμετέχουν 83 φοιτητές και μόνο πέντε με έξι φοιτητές εξέφρασαν την αντίδρασή τους, προτρέποντας όσους θέλουν να κάνουν παράπονα, να τα εκφράσουν στο αρμόδιο θεσμικό όργανο που είναι ο σύλλογος της σχολής.

Προς το παρόν, η Πανσπουδαστική προχώρησε απλώς σε καταγγελία του γεγονότος, ζητώντας να πραγματοποιηθεί επαναληπτική εξεταστική για όποιον κόπηκε ή αποτράπηκε να εξεταστεί, καθώς η κατοχή εκτυπωτή ή όχι ήταν ένα πολύ άδικο κριτήριο.

Ολόκληρη η καταγγελία:

Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του καθηγητή και κοσμήτορα της σχολής κ. Μανούτσογλου στο μάθημα της Γεωλογίας, ο οποίος έκανε πράξη την απειλή του. Απέκλεισε φοιτητές από την εξεταστική διαδικασία επειδή δεν είχαν αγοράσει εκτυπωτή όπως ο ίδιος απαιτούσε!

Την περίοδο που το εισόδημα σε αρκετές οικογένειες έχει μειωθεί κατακόρυφα, που δεν υπάρχει σχέδιο για άνοιγμα των ιδρυμάτων μας και για την επιστροφή μας στο τόπο σπουδών μας, η κυβέρνηση πετάει το μπαλάκι της ευθύνης για την διεξαγωγή της εξεταστικής στο κάθε ίδρυμα ξεχωριστά, και με τη σειρά τους τα ιδρύματα στους καθηγητές. Τι στιγμή που το νέο νομοσχέδιο είναι στα σκαριά και προβλέπει χρηματοδότηση 30εκ. για ίδρυση πανεπιστημιακής αστυνομίας, η κυβέρνηση μας λέει πως δεν έχει λεφτά για το ασφαλές άνοιγμα των χώρων μας, για την πρόσληψη ΔΕΠ και δημιουργία κατάλληλων υποδομών στα ιδρύματά μας, για την εξασφάλιση του απαραίτητου υλικοτεχνικού εξοπλισμού ώστε κανένας φοιτητής να μην αποκλειστεί από την εξεταστική για κανέναν λόγο!

Ενέργειες σαν και αυτή του κ. Μανούτσογλου, σε καμία περίπτωση δεν μας βοηθάνε να κατανοήσουμε καλύτερα το διδακτικό αντικείμενο, καθώς πολλοί φοιτητές αποτράπηκαν έστω και να διαβάσουν για το μάθημα διότι γνώριζαν ότι είχαν κοπεί προκαταβολικά! Αντιθέτως, βάζουν περαιτέρω εμπόδια στην ήδη δύσκολη κατάσταση μέσα στην οποία καλούμαστε να διαβάσουμε αλλά και να εξεταστούμε, εν τέλει να κατανοήσουμε το επιστημονικό μας αντικείμενο, να γίνουμε ολοκληρωμένοι επιστήμονες.

 Απαιτούμε:

• Θέματα ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της εξ αποστάσεως εξεταστικής
• Εξασφάλιση υλικοτεχνικού εξοπλισμού για τους φοιτητές
• Να λυθεί το ζήτημα της επιστροφής των φοιτητών στον τόπο σπουδών τους
• Επαναληπτική εξεταστική για όποιον φοιτητή κόπηκε ή αποτράπηκε να εξεταστεί λόγω της απαράδεκτης απαίτησης
• Να τοποθετηθεί η Κοσμητεία ΜΗΧΟΠ επί του θέματος

Εκλεγμένοι με την Πανσπουδαστική Κ.Σ. ΜΗΧΟΠ

ΠΗΓΗ:

Related Articles

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Stay Connected

0ΥποστηρικτέςΚάντε Like
0ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles