Βόλος: Νέα προσπάθεια εξαπάτησης με ψεύτικο email από τράπεζα

39

Απτόητοι παραμένουν οι επιτήδειοι που προσπαθούν να εξαπατήσουν καταναλωτές μέσω email, με πρόσχημα κλείδωμα τραπεζικών λογαριασμών.

Δεν είναι λίγες οι φορές, που καταναλωτές, λαμβάνουν στα email τους διάφορα μηνύματα, δήθεν από τράπεζες ζητώντας τους διάφορα στοιχεία, γιατί ο λογαριασμός τους είναι κλειδωμένος.

Ιδιαίτερα την περίοδο των γιορτών, το φαινόμενο αυτό τείνει να έχει αυξητικές τάσεις.Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, Βολιώτισσα, έλαβε email δήθεν από γνωστή τράπεζα ότι ο λογαριασμός της έχει κλειδωθεί κι απαιτείται να “πατήσει” σε σύνδεσμο, προκειμένου να βάλει τους κωδικούς της.Το email  την καλωσόριζε “Αγαπητέ Βουλευτή”. Η συμπολίτισσα που κατάλαβε αμέσως ότι πρόκειται για προσπάθεια να την εξαπατήσουν διέγραψε το email.

Μάλιστα, η συγκεκριμένη τράπεζα όπως και οι υπόλοιπες, συμβουλεύουν τους καταναλωτές να μην απαντάνε σε email που φαίνεται πως προέρχονται από την τράπεζα (συχνά είναι ανορθόγραφα ή ασύντακτα) και ζητούν να συμπληρώσετε στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών, των καρτών ή των κωδικών σας στο e-Banking, καθώς πρόκειται για προσπάθειες υποκλοπής των κωδικών σας και πρόσβασης στις ψηφιακές υπηρεσίες ή σε προσωπικά σας δεδομένα.

Μην ακολουθείτε συνδέσμους (links) που περιέχονται σε email ή σε ιστοσελίδες τρίτων και σας οδηγούν σε ιστοσελίδες που προσομοιώνουν ιστοσελίδες της τράπεζας και σας ζητούν να συμπληρώσετε στοιχεία των λογαριασμών, των καρτών ή των κωδικών σας.

Απάντηση