Αρνητικές οι μειοψηφίας στην τιμολογιακή πολιτική για το πάρκινγκ Φιλελλήνων

83

 

Αρνητικές εμφανίστηκαν οι μειοψηφίες στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική που αφορά στο πάρκινγκ Φιλελλήνων.

Η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Νάνσυ Καπούλα ζήτησε να εξεταστεί η ελαστικότητας της τιμής καθώς όπως είπε “Θέλουμε να είναι κερδοφόρο το πάρκινγκ, αλλά δεν μπορούμε να ψηφίσουμε παίρνοντας την ευθύνη”.

Λεκτική αντιπαράθεση υπήρξε μεταξύ του συμβούλου της παράταξης “Μαζί για το Βόλο” Λεων. Μαυρογιάννη και συμβούλου της πλειοψηφίας. Διερωτήθηκε αν υπάρχει ισολογισμός κι όπως είπε “δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε με την συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική”. Όσον αφορά στην κριτική που δέχθηκε η πρώην Δ.Α. του Πάνου Σκοτινιώτη απάντησε ότι “Η Δ.Α. δεν μπόρεσε να υλοποιήσει στα χρόνια της κρίσεις έργα, αλλά στα επτά χρόνια που είστε Δ.Α., τόσα έργα που είχε προγραμματίσει η προηγούμενη Δ.Α. δεν τα υλοποιήσατε”. Ο κ. Μουλάς ρώτησε τον κ. Μαυρογιάννη γιατί απολογείται για την διακυβέρνηση του κ. Σκοτινιώτη που είχε το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ.

Ο επικεφαλής της παράταξης “Βόλος – Ανατροπή – Δημιουργία” Απ. Παπαδούλης ανέφερε ότι όσοι κάνουν πάρκινγκ κάνουν μελέτη βιωσιμότητας για τα προβλεπόμενα έξοδα. Όπως χαρακτηριστικά είπε “Άκουσα επίσης ότι επειδή είναι δημόσια υποδομή δεν μπορεί να προβλέψει ούτε αποσβέσεις ούτε κέρδη. Αν το έλεγε αυτό κάποιος σε ένα ταμείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα τον είχαν πετάξει από το παράθυρο. Μιλάμε για υποδομή που κόστισε πάνω από 7εκ. κι αν πάμε με αυτή την τιμολογιακή πολιτική τότε θα χρειαστούν 49 χρόνια. Χρειάζεται σοβαρότερη προσέγγιση” και συνέχισε προσθέτοντας ότι “Η πρόταση για τον εργολάβο ήταν δική μας πρόταση – αυτή που φέρατε είναι μπασταρδεμένη λύση – Με τη δική μας λύση θα κάνατε απόσβεση σε λιγότερο από 10 χρόνια. Νοικιάστε στο λιμάνι θέσεις. θα μπορούσε να νοικιάσει θέσεις στο λιμάνι και να λειτουργήσουν οι άλλες θέσεις στο πάρκινγκ εμπορικά για να έχει περισσότερο κέρδος.”

Ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Ριζόπουλος είπε ότι δεν ξεκαθαρίζεται πόσες θέσεις είναι για μηνιαία στάθμευση και πόσες θέσεις για τους υπόλοιπους χρήστες. “Εμείς θέλουμε να διασφαλιστεί ότι θα είναι προς χρήση από όλους τους πολίτες και τα χρήματα που δίνεται για την ωριαία στάθμευση να είναι φθηνότερα”.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μουλάς, ανέφερε ότι τέτοια τιμολογιακή πολιτική ακολουθείται σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, εενώ διερωτήθηκε γιατί το κράτος δεν προέβλεψε να εξασφαλιστούν θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους.

Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Ανδ. Ζέρβας ανέφερε ότι το τιμολόγιο είναι κοινωνικό κι ελκυστικό, ενώ πρόσθεσε ότι με πολύ κόπο εκπονήθηκε μελέτη, βρέθηκε ανάδοχος και μετά από πολλές δυσκολίες παραδίδεται προς χρήση.

Εισήγηση

Σύμφωνα με την εισήγηση το πολυώροφο κτίριο στάθμευσης αυτοκινήτων και καταστημάτων βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών Δημητριάδος  και Φιλελλήνων (Ο.Τ. 590), σε οικόπεδο εμβαδού 1295,98 μ2. Ο πολυώροφος σταθμός αυτοκινήτων αποτελείται από ισόγειο, (6) έξι ορόφους, δώμα και (7) επτά υπόγεια. Επίσης δημιουργούνται τρία (3) καταστήματα στο Ισόγειο, Α΄ όροφο και τμήμα του Α΄ Υπογείου με πρόσβαση από τον ακάλυπτο χώρο επί της οδού Δημητριάδος, συνολικού εμβαδού 539.97 μ2 (κύριοι και βοηθητικοί χώροι).

Η συνολική δυναμικότητα του κτιρίου σε θέσεις στάθμευσης είναι 232 θέσεις. Οι θέσεις στάθμευσης κατανέμονται στο κτίριο καθ’ ύψος ως εξής:

 

 

ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
ΣΤ ΟΡΟΦΟΣ 19

 

Ε ΟΡΟΦΟΣ

 

19
Δ ΟΡΟΦΟΣ

 

19

 

Γ ΟΡΟΦΟΣ

 

19

 

Β ΟΡΟΦΟΣ

 

19

 

Α ΟΡΟΦΟΣ

 

  3

 

ΙΣΟΓΕΙΟ   –
Α’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

 

  4

 

Β’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

20

 

Γ’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

22
Δ’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

22
Ε’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

22
ΣΤ’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

22
Ζ’ ΥΠΌΓΕΙΟ

 

22

 

 

Ο πολυώροφος Σταθμός Αυτοκινήτων είναι στεγασμένος, δημοσίας χρήσεως. Η είσοδος – έξοδος του Σταθμού προβλέπεται στην οδό Φιλελλήνων, με τη διασφάλιση επαρκούς χώρου αναμονής των οχημάτων (3 θέσεις), όπως απαιτείται από τη νομοθεσία.

Ο προορισμός του κτιρίου είναι αποκλειστικά η στάθμευση αυτοκινήτων με αυτοεξυπηρέτηση, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις για τους υπόγειους και υπέργειους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων απαγορευμένης οποιασδήποτε παρέκκλισης από τη χρήση αυτή.

Με την αριθ. 379/2021 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου καταρτίστηκαν οι όροι διακήρυξης για την διενέργεια ανοικτού δημόσιου ηλεκτρονικού διαγωνισμού για “Παροχή υπηρεσιών διαχείρισης και λειτουργίας Δημοτικού Πολυώροφου Χώρου Στάθμευσης Οχημάτων επί των οδών Φιλελλήνων και Δημητριάδος”, ενδεικτικού συνολικού  προυπολογισμού δαπάνης 162.190,00€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και

με την αριθ. 692/2021 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής κατακυρώθηκε ο ανοικτός δημόσιος ηλεκτρονικός διαγωνισμός.

 

Σας υποβάλλουμε την πρόταση με τον κατάλογο τιμών που θα ισχύει στο πάρκιγκ της Φιλελλήνων.

 

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ του ΠΑΡΚΙΓΚ της ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ως εξής:

 

1) ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ:

– έως  1 κ 1/2 ώρα    2€ – έως  14 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  2 κ 1/2 ώρες   3€ – έως  15 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  3 κ 1/2 ώρες   4€ – έως 16 κ 1/2 ώρες  15€
– έως  4 κ 1/2 ώρες   5€ – έως  17 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  5 κ 1/2 ώρες   6€ – έως 18 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  6 κ 1/2 ώρες   7€ – έως 19 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  7 κ 1/2 ώρες   8€ – έως 20 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  8 κ 1/2 ώρες   9€ – έως 21 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  9 κ 1/2 ώρες  10€ – έως 22 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  10 κ 1/2 ώρες 11€ – έως 23 κ 1/2 ώρες 15€
– έως  11 κ 1/2 ώρες 12€  
– έως  12 κ 1/2 ώρες 13€  
– έως  13 κ 1/2 ώρες 14€  

 

Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται το Φ.Π.Α.

2)  ΗΜΕΡΗΣΙΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ: 15€ / ημέρα.

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το Φ.Π.Α.

3) ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ: 50€ / μήνα.

Στην τιμή ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται το Φ.Π.Α.

4) ΕΤΗΣΙΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ: 600€ / έτος.

Στην τιμή ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται το Φ.Π.Α.