Αρχική NEWS Δεκαοκτώ παραβάσεις στη Μαγνησία NEWSΒόλος Δεκαοκτώ παραβάσεις στη Μαγνησία Από freepress - 21 Μαρτίου 2021 641 0 FacebookXPinterestWhatsApp Δεκαοκτώ πρόστιμα βεβαιώθηκαν χθες στη Μαγνησία. Ειδικότερα, βεβαιώθηκαν τέσσερα πρόστιμα σε οδηγούς για μη χρήση μάσκας και τέσσερα σε πεζούς και 10 σε οδηγούς γι άσκοπη μετακίνηση. Κοινοποιήστε: Share on Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on Telegram(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Telegram Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Εκτύπωση Μου αρέσει αυτό:Like Loading… ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ για τις ενισχύσεις στο ζημιωθέν φυτικό κεφάλαιο από τον Daniel ΠΑΝΕΛΛΑΔΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΡΕΙΑ ΒΟΛΟΣ, 13 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026, 12ΠΜ, ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ (ΠΛ.ΡΗΓΑ ΦΕΡΡΑΙΟΥ) Νερό και Αγροδιατροφή: Από τη σπατάλη στη βιώσιμη διαχείριση, μια κρίσιμη συζήτηση στο πλαίσιο του Green Attica Day ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης