Αρχική NEWS Δώδεκα παραβάσεις στη Μαγνησία NEWSΒόλος Δώδεκα παραβάσεις στη Μαγνησία Από freepress - 7 Μαρτίου 2021 621 0 FacebookXPinterestWhatsApp Δώδεκα πρόστιμα βεβαιώθηκαν χθες στη Μαγνησία. Ειδικότερα, βεβαιώθηκαν δύο πρόστιμα σε πεζούς κι οκτώ σε οδηγούς για μη χρήση μάσκας και δύο πρόστιμα σε πεζούς για άσκοπη μετακίνηση. Κοινοποιήστε: Share on Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on Telegram(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Telegram Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Εκτύπωση Μου αρέσει αυτό:Like Loading… ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ για τις ενισχύσεις στο ζημιωθέν φυτικό κεφάλαιο από τον Daniel ΠΑΝΕΛΛΑΔΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΡΕΙΑ ΒΟΛΟΣ, 13 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026, 12ΠΜ, ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ (ΠΛ.ΡΗΓΑ ΦΕΡΡΑΙΟΥ) Νερό και Αγροδιατροφή: Από τη σπατάλη στη βιώσιμη διαχείριση, μια κρίσιμη συζήτηση στο πλαίσιο του Green Attica Day ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης