Αρχική NEWS Έντεκα παραβάσεις στη Μαγνησία NEWSΒόλος Έντεκα παραβάσεις στη Μαγνησία Από freepress - 18 Μαρτίου 2021 941 0 FacebookXPinterestWhatsApp Έντεκα πρόστιμα βεβαιώθηκαν χθες στη Μαγνησία. Ειδικότερα, βεβαιώθηκαν οκτώ πρόστιμα σε οδηγούς και δύο σε πεζούς για μη χρήση μάσκας κι ένα πρόστιμο σε πεζό γι άσκοπη μετακίνηση. Κοινοποιήστε: Share on Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on Telegram(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Telegram Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Εκτύπωση Μου αρέσει αυτό:Like Loading… ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Συνάντηση του Κων. Μαραβέγια με το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Βόλου «Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα για την ενίσχυση σε καλλιεργητές μηδικής λόγω ευλογιάς – Μέχρι τέλος Ιουνίου η καταβολή της ενίσχυσης» Διαμορφώνονται 43 υπερυψωμένα τμήματα πεζοδιαβάσεων στην περιοχή των κυκλικών κόμβων του Βόλου ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης