Από νωρίς το πρωί, το πανέμορφο χωριό του Αγίου Λαυρεντίου Πηλίου γέμισε από παιδικές φωνές, χαμόγελα και εικόνες ελπίδας, καθώς πραγματοποιείται σήμερα η καταληκτήρια εορταστική εκδήλωση λήξεως των Κατηχητικών Σχολείων της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού. Παιδιά κάθε ηλικίας, συνοδευόμενα από τους γονείς τους, κατέκλυσαν το γραφικό χωριό και όλοι μαζί κατευθύνθηκαν με χαρά και συγκίνηση προς το Προσκύνημα του Αγίου Αποστόλου του Νέου, εκεί όπου τελέστηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνατίου.
Ιδιαίτερη ευλογία και τιμή για την τοπική μας Εκκλησία αποτέλεσε η παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος βρέθηκε κοντά στα παιδιά, στους κατηχητές και στις οικογένειές τους, μεταφέροντας λόγο πατρικό, ουσιαστικό και ελπιδοφόρο. Ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε θερμά τον Ποιμενάρχη μας για την ευκαιρία που του έδωσε να συμμετάσχει στη σημερινή μεγάλη γιορτή της τοπικής Εκκλησίας και χαρακτήρισε τον Άγιο Λαυρέντιο ως «επίγειο παράδεισο της Εδέμ», εκφράζοντας τον θαυμασμό του για την ομορφιά του τόπου αλλά και για τη ζωντάνια της εκκλησιαστικής ζωής που αποτυπώθηκε μέσα από τη μαζική συμμετοχή των παιδιών και των νέων.
Από την πλευρά του, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος ευχαρίστησε εγκάρδια τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς για την παρουσία, την αγάπη και τις ευλογίες του προς τη Μητρόπολή μας και ιδιαίτερα προς τα παιδιά, τα οποία αποτελούν την ελπίδα και το μέλλον της Εκκλησίας και της κοινωνίας μας.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, τα παιδιά συγκεντρώθηκαν στον προαύλιο χώρο του Αγίου Αποστόλου του Νέου, όπου προσφέρθηκε πρωινό μέσα σε ατμόσφαιρα χαράς, επικοινωνίας και αδελφοσύνης. Στη συνέχεια, όλοι μαζί κατευθύνθηκαν προς τις κατασκηνωτικές εγκαταστάσεις της Ιεράς Μητροπόλεως, όπου θα ακολουθήσει το υπόλοιπο πρόγραμμα της μεγάλης αυτής γιορτής, με παιχνίδια, δραστηριότητες, γεύμα και εκδηλώσεις, οι οποίες θα ολοκληρωθούν τις απογευματινές ώρες.
Η σημερινή ημέρα απέδειξε με τον πιο ουσιαστικό τρόπο πως η Εκκλησία ζει, αναπνέει και συνεχίζει να γεννά ελπίδα. Μέσα σε μία εποχή αβεβαιότητας και πνευματικής σύγχυσης, εκατοντάδες παιδιά βρέθηκαν κοντά στην Εκκλησία, συμμετείχαν ενεργά στη λατρευτική ζωή και έστειλαν ένα ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας για το αύριο. Αυτά τα παιδιά είναι οι αυριανοί νέοι και νέες που θα στελεχώσουν την Εκκλησία, την κοινωνία, την πατρίδα και την ίδια την πολιτεία μας. Είναι η νέα γενιά που καλούμαστε όλοι μαζί — Εκκλησία, οικογένεια και κοινωνία — να διαμορφώσουμε με αρχές, ήθος, πίστη, ανθρωπιά και υγιή πρότυπα ζωής.
Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας εξέφρασε θερμές ευχαριστίες προς τους κατηχητές και τις κατηχήτριες της Ιεράς Μητροπόλεως, οι οποίοι με θυσιαστικό πνεύμα διακονούν καθημερινά το έργο της νεότητας, καθώς και προς τους γονείς που εμπιστεύονται τα παιδιά τους στην αγκαλιά της Εκκλησίας. Παράλληλα, ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή διοργάνωση της σημερινής εκδήλωσης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε προς την Εκκλησιαστική Επιτροπή και τους συνεργάτες του Προσκυνήματος του Αγίου Αποστόλου του Νέου για την εγκάρδια φιλοξενία και την άψογη προετοιμασία.
Η σημερινή σύναξη δεν αποτέλεσε απλώς μία εορτή λήξεως των Κατηχητικών Σχολείων. Ήταν μία ζωντανή μαρτυρία ότι η Εκκλησία συνεχίζει να πορεύεται μαζί με τη νέα γενιά, κρατώντας αναμμένη τη φλόγα της πίστεως και της ελπίδας για το μέλλον του τόπου μας.

Απάντηση