ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ MRNA ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΠΑΝΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 36 ΑΤΟΜΑ

397

Η θρομβοπενία είναι μια πάθηση όπου το ανοσοποιητικό σύστημα προσβάλλει τα αιμοπετάλια του αίματος, τα οποία είναι υπεύθυνα για την πήξη. Τα άτομα με αυτή τη διαταραχή αιμορραγούν ανεξέλεγκτα λόγω της έλλειψης αιμοπεταλίων στο αίμα τους. Μέχρι στιγμής, 36 κρούσματα θρομβοκπενίας έχουν αναφερθεί στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ από λήπτες εμβολίου mRNA ώς τις 31 Ιανουαρίου του 2021.

Δύο περιπτώσεις θρομβοπενίας μετά από εμβολιασμούς κατά του COVID έχουν προκαλέσει συναγερμό για τους κινδύνους αυτών των εμβολίων

Ο μαιευτήρας της Φλόριντα, Δρ. Gregory Michael, πέθανε στις 3 Ιανουαρίου από αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο μετά από θρομβοπενία. Ο θάνατός του ήρθε 16 ημέρες αφότου έλαβε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech COVID-19.

Ο 56χρονος δεν παρουσίασε άμεση αντίδραση μετά τον εμβολιασμό. Ωστόσο, αναζήτησε ιατρική περίθαλψη στο Ιατρικό Κέντρο Mount Sinai του Μαϊάμι Μπιτς, αφού παρατήρησε κόκκινες κηλίδες στα πόδια και τα χέρια του τρεις ημέρες μετά τον εμβολιασμό.

Όταν οι γιατροί είδαν ότι ο Michael είχε ασυνήθιστα χαμηλό αριθμό αιμοπεταλίων, χορήγησαν φάρμακο και πραγματοποίησαν μεταγγίσεις αιμοπεταλίων – χωρίς αποτέλεσμα. Ο ιατρός επαγγελματίας πέθανε στη συνέχεια.

Η σύζυγος του Michael Heidi Neckelmann είπε στη Daily Mail ότι ο σύζυγός της ζούσε έναν ενεργό και υγιεινό τρόπο ζωής και δεν είχε προϋπάρχουσες παθήσεις. Παρατήρησε: «Στο μυαλό μου, ο θάνατός του συνδέεται 100% με το εμβόλιο». Η Neckelmann παρατήρησε επίσης ότι οι γιατροί που μιλούσαν με τον σύζυγό της δήλωσαν ότι «ήταν πολύ πιθανό» το εμβόλιο «να δώσει οδηγίες στο σώμα του να επιτεθεί σε λάθος πράγμα».

Εν τω μεταξύ, η Luz Legaspi έλαβε την πρώτη δόση του εμβολίου Moderna mRNA τον Ιανουάριο. Ήταν υγιής τη στιγμή που έλαβε το εμβόλιο. Αλλά ξύπνησε την επόμενη μέρα και βρήκε κόκκινες κηλίδες στα πόδια και τα χέρια της. Είχε επίσης αιμορραγικές φουσκάλες στο στόμα. Αυτά τα συμπτώματα την οδήγησαν σε νοσοκομείο στην περιοχή Queens της Νέας Υόρκης.

Οι γιατροί διέταξαν τη Legaspi να μην αφήσει το κρεβάτι της για να αποφύγει τραυματισμούς. Χορήγησαν επίσης θεραπείες στην 72χρονη, αλλά η θεραπεία δεν βελτίωσε την κατάστασή της 10 ημέρες μετά την εισαγωγή της. Ακολουθώντας τη συμβουλή του εμπειρογνώμονα της θρομβοπενίας, Dr. James Bussel, οι γιατροί άλλαξαν την πορεία της θεραπείας τους – με καλά αποτελέσματα. Ο αριθμός των αιμοπεταλίων της Legaspi αυξήθηκε σε πάνω από 70.000 μέσα σε δύο ημέρες και έφυγε από το νοσοκομείο στις 2 Φεβρουαρίου.

Ο Bussel αναγνώρισε ότι υπάρχει σίγουρα μια σχέση μεταξύ των εμβολίων και αυτής της σπάνιας διαταραχής του αίματος.

Αυτός και ο συνάδελφός του Δρ. Eun-Ju Lee μελέτησαν 15 περιπτώσεις θρομβοπενίας που αναπτύχθηκαν μετά τη λήψη εμβολίων κατά του COVID-19 και έγραψαν σχετικό άρθρο. Το άρθρο βρίσκεται ακόμη υπό εξέταση και θα δημοσιευτεί σε ιατρικό περιοδικό.

ΠΗΓH