Αρχική NEWS Δεκατέσσερις παραβάσεις στη Μαγνησία NEWSΒόλος Δεκατέσσερις παραβάσεις στη Μαγνησία Από freepress - 12 Μαρτίου 2021 593 0 FacebookXPinterestWhatsApp Δεκατέσσερα πρόστιμα βεβαιώθηκαν χθες στη Μαγνησία. Ειδικότερα, βεβαιώθηκαν έξι πρόστιμα σε οδηγούς κι ένα σε πεζό για μη χρήση μάσκας και πέντε πρόστιμα σε πεζούς και δύο σε οδηγούς γι άσκοπη μετακίνηση. Κοινοποιήστε: Share on Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on Telegram(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Telegram Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Εκτύπωση Μου αρέσει αυτό:Like Loading… ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Συνάντηση του Κων. Μαραβέγια με το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Βόλου «Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα για την ενίσχυση σε καλλιεργητές μηδικής λόγω ευλογιάς – Μέχρι τέλος Ιουνίου η καταβολή της ενίσχυσης» Διαμορφώνονται 43 υπερυψωμένα τμήματα πεζοδιαβάσεων στην περιοχή των κυκλικών κόμβων του Βόλου ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης