Αρχική NEWS Εννέα παραβάσεις στη Μαγνησία NEWSΒόλος Εννέα παραβάσεις στη Μαγνησία Από freepress - 24 Μαρτίου 2021 609 0 FacebookXPinterestWhatsApp Εννέα πρόστιμα βεβαιώθηκαν χθες στη Μαγνησία. Ειδικότερα, επιβλήθηκαν τέσσερα πρόστιμα σε οδηγούς για μη χρήση μάσκας και πέντε πρόστιμα σε οδηγούς γι άσκοπη μετακίνηση. Κοινοποιήστε: Share on Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on Telegram(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Telegram Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Εκτύπωση Μου αρέσει αυτό:Like Loading… ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Συνάντηση του Κων. Μαραβέγια με το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Βόλου «Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα για την ενίσχυση σε καλλιεργητές μηδικής λόγω ευλογιάς – Μέχρι τέλος Ιουνίου η καταβολή της ενίσχυσης» Διαμορφώνονται 43 υπερυψωμένα τμήματα πεζοδιαβάσεων στην περιοχή των κυκλικών κόμβων του Βόλου ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης